Staat jouw vraag er niet tussen? Gebruik dan de zoekfunctie, of neem contact op met onze klantenservice.
Heeft uw auto onlangs een onderhoudsbeurt gehad, dan kunt u de factuur van het autobedrijf uploaden via onderstaande pagina.
U kunt uw nieuwe (adres)gegevens aan ons doorgeven door gebruik te maken van het wijzigingsformulier autoverzekering.
Wij werken momenteel aan een nieuwe online klantomgeving voor onze autoverzekeringen. Gaat het om een aanpassing van uw gegevens, dan kunt u gebruik maken van dit wijzigingsformulier.
Als u autoschade heeft, dan kunt u ons dit laten weten via e-mail: schade.actua@actua.org of telefonisch op 010 – 44 77 153.
Auto schade kun je melden met een volledig ingevulde Europees Schadeformulier. Klik de “lees meer hierover” knop om het formulier te downloaden.
Lees meer hierover
Als u geen IVB (groene kaart) heeft ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op via 010 – 44 77 110.
Lees meer hieroverUiteraard! Neemt u telefonisch contact met ons op via 010 – 44 77 110 en dan maken we het meteen in orde.
Het is niet mogelijk om de autoverzekering telefonisch op te zeggen. Wij verzoeken u om uw opzegging per e-mail te versturen naar sluiting@actua.org.
Ja, dat kan kloppen: wij incasseren het eerste bedrag direct nadat de verzekering is gesloten en aan het eind van de maand wordt het bedrag voor de aankomende maand geïncasseerd.
U kunt het autoschadeformulier per e-mail naar ons toesturen: schade.actua@actua.org.
Het bedrag op het polisblad betreft een bruto premie en daar gaat de bonus-/maluskorting, voor zover van toepassing, nog van af. Voor het juiste bedrag verwijzen wij naar de brief, die u heeft ontvangen bij de ontvangst van uw polisbescheiden.
T. 010 44 77 100
E. info@actua.org
Rivium Oostlaan 1
2909 LL Capelle aan den IJssel